Impreuna cu compania de brokeraj , facem eforturi constante să oferim clienților servicii excelente și sunt întotdeauna binevenite părerile acestora.
Petitiile/reclamatiile vor fi gestionate la nivelul companiei de brokeraj,cu eficiență, operativitate și corectitudine.
Petent- persoană fizică sau juridică care are calitatea de asigurat, contractant, beneficiar, persoană prejudiciată sau reprezentanţi ai acestora, aşa cum sunt definite de legislaţia în vigoare;
Petiţie - cererea, reclamaţia, sesizarea, formulată în scris ori prin poştă electronică, prin intermediul căreia un petent îşi exprimă nemulţumirea cu privire la activitatea societăţilor şi brokerilor.
Procedura de solutionare a petitiilor - click aici pentru a consulta Procedura.
Toate petițiile sunt înregistrate in registrul unic de petiții al companiei de brokeraj, indiferent de modalitatea de primire a acestora.
Pentru petițiile inregistrate , se va transmite un răspuns oficial la adresa indicata de către petent (prin e-mail sau prin curier).
Termenul de soluționare a petiției este de maxim 30 zile calendaristice de la data înregistrării acesteia.
Dacă sunteți nemulțumiți de modul în care s-a rezolvat o reclamație/petitie, aveți dreptul de a vă adresa cu plângere la :
Autoritatea de Supraveghere Financiară
Splaiul Independenței nr. 15, Sector 5,
Cod 050092, București
Call center 0800 825 627
Fax 021 659 60 51 office@asfromania.ro
METODE ALTERNATIVE DE SOLUTIONARE PE CALE AMIABILA A DISPUTELOR
În vederea soluţionării pe cale amiabilă a disputelor dintre brokeri şi asiguraţi, contractanţi, beneficiari, persoane prejudiciate sau reprezentanţii acestora, la solicitarea uneia dintre părţi,se utilizează metodele alternative de soluţionare a litigiilor, prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare, respectiv în cazul persoanelor fizice entitatea de soluţionare alternativă a litigiilor SAL-FIN, iar în cazul persoanelor juridice medierea sau arbitrajul; soluţionarea amiabilă sau prin intermediul metodelor de soluţionare alternativă a litigiilor nu limitează dreptul părţilor de a se adresa instanţelor de judecată abilitate.
În conformitate cu art.23 din Regulamentul ASF nr. 4/2016 privind organizarea şi funcţionarea Entităţii de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN), va informam ca :
În situația soluționării nefavorabile a reclamației cu privire la un produs de asigurare, consumatorul are dreptul de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor, potrivit Regulamentului ASF nr.4/2016 și OG nr. 38/2015.
Consumatorii pot supune litigiul procedurilor SAL administrate de SAL-FIN dacă fac dovada că, în prealabil, au încercat să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauză.
Entităţile autorizate, reglementate şi/sau supravegheate de către A.S.F. nu pot refuza soluţionarea litigiului în cadrul SAL-FIN în cazul în care consumatorul şi-a exprimat în mod expres şi voluntar opţiunea de soluţionare.
Pentru informații complete privind procedura SAL puteti consulta: www.salfin.ro
Prelucrăm aplicația dvs. de credit. Vă rugăm să așteptați!
www.asigoo.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe website-ul nostru, in conformitate cu Politica de confidențialitate. Continuarea navigarii presupune ca esti de acord cu utilizarea cookie-urilor de catre noi!
Poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de cookie.